Automatisert markedsføring
Det er umulig å gjøre alt på den gamle måten
Finn potensielle kunder, følg opp og selg på autopilot
Alle ønsker å jobbe mindre, samtidig som man tjener mer. Automatisering blir ikke bygget automatisk, men er verdt innsatsen. Ved å automatisere et og et steg i salgsprosessen vil du kunne frigi tid. Denne tiden kan du bruke på å snakke med de som er klar til å kjøpe, ikke jage de som bare kikker i vinduet.
Benytt ditt Unlimited-medlemskap for å automatisere din markedsføring med segmentering, e-post, annonser, spesielle tilbud og mye mer.
Vi hjelper små bedrifter frigi arbeidskapasitet
Typisk automatisering av markedsføring
Få kundemøter på autopilot
Den vanligste måten å automatisere er å sette opp prosesser for å behandle potensielle kunder som kommer i kontakt med bedriften din. De kan følges opp automatisk og bli oppfordret til å booke et møte (eller kjøpe direkte fra nettsiden). Om de ikke booker møte med en gang, følger man opp videre til de gjør det.